24 Jun 2009

Karnival Sukan Asrama


Para atlite as-Sultan Berbaris di Majlis Pembukaan yang dirasmikan oleh Tn Hj Isa bin Abu


Para Warden bersama-sama memeriahkan karnival ini dan memberikan sokongan kepada para peserta pertandingan.

21 Jun 2009, Sabtu, SMKA Sultan Muhammad telah menghantar satu kontenjen untuk menyertai Karnival Sukan Asrama 2009 yang telah diadakan di SMK Teknik Melaka Tengah, Bkt Piatu, Melaka.
Karnival dimulakan seawal am 8.30 pagi dengan acara perbarisan dan perasmian. Karnival ini telah dirasmikan oleh Yang Berusaha Pengarah Pelajaran Melaka Tn Hj Isa bin Abu. Untuk karnival kali ini banyak acara dipertandingkan antaranya acara sukan, in door game, nyanyian lagu-lagu patriotik dan sebagainya.
Karnival ini telah disertai oleh sekolah-sekolah berasrama seluruh negeri Melaka. Diharapkan dengan adanya aktiviti seumpama ini hubungan silaturrahim antara warga asrama seluruh negeri Melaka dapat diertkan disamping dapat bertukar-tukar idea untuk memajukan asama masing-masing. Tahniah bagi yang menang selamat berusaha bagi kali yang akan datang bagi yang tidak berjaya. Salam perjuangan dari BADAR SMKASM.

Tiada ulasan:

MAJLIS PENUTUP IHYA RAMADAN 1443 H/2022 M

 Alhamdulillah pada 29/4/2022 bersamaan hari Jumaat telah berlangsungnya Majlis Penutup Ihya Ramadan bagi tahun 2022.Program ini diadakan se...