10 Januari 2011

Usrah BADAR SMKASM Bermula!

Assalamualaikum w.b.t., para pembaca sekalian.
Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi kerana blog e-BADAR SMKASM ini dapat dikemaskini dengan informasi Badan Dakwah dan Kerohanian SMKASM yang terkini.

Pada hari Selasa, 5 Januari 2010 bersamaan 1 Safar 1432 Hijriah, Exco Usrah Badan Dakwah dan Kerohanian SMK (A) Sultan Muhammad telah berjaya memulakan sesi Usrah di Dewan Surau, Pusat Islam Al-Islah SMKASM. Alhamdulillah. Pada hari tersebut, setiap pelajar asrama SMKASM telah dibahagikan dan dibentuk menjadi beberapa kumpulan usrah dan setiap kumpulan usrah mempunyai seorang naqib yang akan membimbing dan membentuk ahli usrah setiap kali sesi liqa' usrah BADAR dijalankan. Diharap agar semua liqa' usrah BADAR dapat dijalankan dengan sempurna dan semoga ahli-ahli usrah dapat dibimbing dan dibentuk oleh para nuqaba' menjadi seorang muslim yang berjaya, berakhlak mulia dan menuruti landasan Islam. InsyaAllah.



Tiada ulasan:

MAJLIS PENUTUP IHYA RAMADAN 1443 H/2022 M

 Alhamdulillah pada 29/4/2022 bersamaan hari Jumaat telah berlangsungnya Majlis Penutup Ihya Ramadan bagi tahun 2022.Program ini diadakan se...