01 Mei 2009

Berita as-Sultan


Minggu ini seperti minggu-minggu yang sudah SMKASM sentiasa sibuk dengan aktiviti-aktiviti dalaman dan luaran. Pada hujung minggu lepas seramai 34 orang pelajar dan beberapa orang guru ah pergi ke Tapak Aktiviti Kokurikulum Lambaian Danau, Chincin untuk menyertai Mukhayyam Akbar 2009 peringkat Negeri Melaka. Beberapa aktiviti-aktiviti akademik juga turut dijalankan pada minggu ini seperti program teknik menjawab tingkatan 3 dan kelas tambahan.
Pada 1 Mei 2009 seramai hampir 20 orang pelajar dan beberapa orang guru pula akan pergi berkhemah di Pahang. Pada 3 Mei 2009 pasukan nasyid Shoutul Azim pula akan menyertai Pertandingan Nasyid Anti Dadah Peringkat Negeri Melaka yang akan diadakan di Melaka Mall. Tahniah buat semua yang gigih menaikkan nama sekolah. Harap-harap semua warga SMKASM dapat sama-sama mendoakan kejayaan setiap aktiviti yang dijalankan. Para pentadbir, guru-guru luang-luangkanlah masa anda. Sokongan anda merupakan hadiah yang tidak ternilai.

Tiada ulasan:

MAJLIS PENUTUP IHYA RAMADAN 1443 H/2022 M

 Alhamdulillah pada 29/4/2022 bersamaan hari Jumaat telah berlangsungnya Majlis Penutup Ihya Ramadan bagi tahun 2022.Program ini diadakan se...